Site Overlay

Що таке комерційний аукціон?

Комерційний аукціон – спеціальний напрям роботи ДП «ProZorro.Sale», завдяки чому у спільноти підприємців з’явилася можливість проведення загальнодоступних електронних торгів так само як і у державних установах. Відкритий і дієвий алгоритм реалізації та передачі в оренду комунальної власності www.uub.com.ua/prozorro/sale/komercijni-torgi/ викликав інтерес у керівництва великих корпорацій, а також суб’єктів малого підприємництва – зараз брати участь в продають торгах через електронну площадку ProZorro.Sale вправі все хто виявив бажання.

Суб’єкти бізнесу з готовністю проводять комерційні електронні аукціони за допомогою акредитованих систем Прозорро.Продажі, адже їх переконує налагоджена і цілком прозора робота майданчиків. Щодня все більше представників бізнесу підключаються до загальнодоступних торгів, оскільки тут можна швидко збути будь-яке майно за потрібною вартості, яка встановлюється самим учасником комерційного аукціону.

Активи, розміщуються для реалізації або здачі в оренду на загальнодоступних торгах Прозорро.Продажі, роблять придбання і великі корпорації, і фізичні особи. Все, що потрібно – це пройти реєстрацію на такий електронній платформі як «Українська універсальна біржа» (далі УУБ) і своєчасно зробити ставку на потрібний лот.

Вигідна продаж приватних активів через електронні аукціони торгових компаній

Розмістіть на продають аукціонах особисті товари або надання послуг не важко. Перший етап — проходження реєстрації на УУБ, який офіційно акредитований Міністерством розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства і з самого створення ефективно взаємодіє з ДП «ProZorro.Sale».

Другий етап – вигідному здійсненню комерційних електронних торгів допомагає правильне оформлення розміщуються лотів. Компетентні співробітники майданчика «УУБ» радять учасникам витратити сили і час для цього важливого пункту – дати детальний опис лота, спосіб і умови його логістики (якщо потрібно), всі аспекти розрахунку щодо фінансів. 

До того ж інтерес потенційних покупців збільшується багаторазово завдяки якісному зображенню товару або надання послуг, які пропонуються для покупки на комерційних аукціонах. Оскільки ціна залежить від кількості учасників, які стануть змагатися за лот, не варто ігнорувати цю можливість. На вигідне закриття лота впливає і обсяг опису товару або послуги, яке надав власник.

Третій етап – при здійсненні комерційних аукціонів через Прозорро.Продажі учасники вправі відкрито питати у власника об’єкта про його лоті. Публічний обмін інформацією дає можливість покупцям дізнатися більше про товар і наданні послуг і вирішити для себе взяти участь в електронному аукціоні по реалізації цього лота, або ні.